מה עושים כשמחפשים בדיחה מעניינת?

מה עושים כשרוצים בדיחה מעניינת? 
ישנם מספר אפשרויות: הראשונה והכי פופולרית היא להיכנס לאחד מנועי החיפוש (בדרך כלל הישראלים אוהבים את מנוע החיפוש של גוגל) ושם רושמים את החיפוש הרצוי שהוא במקרה שלנו בדיחות.

אז אפשר לחפש באופן כללי את המילה בדיחות או בדיחה ואפשר גם ללכת לכיוון יותר מדויק של בדיחות קורעות לדוגמא או בדיחות גסות, אפשר גם לחפש בדיחות על בלונדיניות או בדיחות אהבה, בדיחות על עדות או בדיחות בעלי חיים.

דבר זה יעזור לכם לגשת ולמצוא ישירות את הבדיחה שאתם מחפשים או
שהייתם רוצים לקרוא ולהנות ממנה.
בסך הכל זהו עניין של העברת זמן בכיף ולכן אין חובה לחפש בדיוק את הבדיחה הכי קשורה אליכם אבל זהו שיקול שלכם אם לחפש את המילה בדיחות בכללי או להיכנס יותר לפרטיות ולחפש זוג מילים או יותר על מנת למצוא משהו יותר קשור.
בדיחות בפייסבוק

אפשרות נוספת שהרבה משתמשים בעקבות הרשתות החברתיות שהחלו לתפוס תאוצה לאחרונה, ניקח את פייסבוק לדוגמא: זוהי אחת הרשתות היותר פופולריות אולי הכי היום בישראל ושם כל אתר וכל בלוג מחזיק דף להיות בקשר עם האוהדים שלו אז גם אתרי הבדיחות או סתם אנשים שרוצים ליצור אינטרקציה עם משתמשים אחרים מחזיקים דפי אוהדים, ולכן גם בתחום הבדיחות ניתן למצוא בפייסבוק לדוגמא עשרות אם לא מאות דפי אוהדים של בדיחות ששם מתפרסמות בדיחות מידי יום (דף אוהדים של בדיחות בפייסבוק לדוגמא: "בדיחות בפייסבוק").




אולי זה יעניין אותך:

יש אפשרות גם להיכנס לאחד מאתרי הבדיחות הפופולריים ולהירשם לשירות המייל של האתר על מנת לקבל בדיחות החדשות שהאתר מפרסם ישירות לתיבת האימייל שלכם או להתעדכן מידי יום עם בדיחה נחמדה ישירות לאימייל.

בדיחות לפלאפון
דבר נוסף לאחרונה זהו אתר לסלולר, היום ישנם המון משתמשים דרך המכשיר הסלולרי והרבה אתרי בדיחות מתאימים עצמם על מנת שיוכלו לגלוש דרך המכשיר - הנה אתר לדוגמא שמאפשר אתר לנייד: "בדיחות לפלאפון" (אפשר להיכנס גם מהמחשב וגם מהפלאפון הנייד שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה